Klantenservice
In de rij hierboven vindt u uitgebreid meer informatie over ons.
U kan er de openingsuren vinden, de algemene voorwaarden en ook meer informatie over het verzenden en retourneren. Een virtueel kijkje nemen in de winkel? Ook dat vind je hier terug!
Vindt u het antwoord op uw vragen niet terug?
Dan kan u de veelgestelde vragen bekijken onderaan deze pagina.
Wilt u graag contact met ons opnemen?
- Dat kan door te bellen naar 053 28 06 09. Let op, het kan zijn dat we met een klant bezig zijn in de winkel en dan wordt er niet opgenomen. U kan dan indien u dat wenst, later terugbellen.
- U kan ons een e-mail sturen : [email protected]
Wij streven er naar om u zo snel mogelijk te antwoorden. - U kan een ticket aanmaken op deze webshop, bij uw account. Dit is onmiddellijk gelinkt aan uw klantenaccount en komt bij ons in de webshop terecht.
- U vult hieronder het contactformulier in, dit wordt dan naar ons doorgemaild.
- Wij streven ernaar om zo snel mogelijk te antwoorden, maar dit is geen chatfunctie waarbij u een onmiddellijk antwoord mag ontvangen.
- U kan ons een chatbericht sturen, u ziet dit icoon rechts onderaan de pagina.
U ziet dat wij heel bereikbaar zijn en op deze manier garanderen wij onze klanten de beste service!
Neem contact op
Veelgestelde vragen
FAQ
1.1 Ik heb een vraag over mijn bestelling?
Om je het allersnelst te kunnen helpen, bel je het beste tijdens de openingsuren naar 053280609.
Zo kom je terecht bij onze inpakdienst en kunnen ze snel helpen. Als de telefoon niet wordt beantwoord, of het is bezet, dan graag iets later terugbellen. Dit wil zeggen dat het in de winkel even te druk is om de telefoon aan te nemen.
Je kan ook een ticket aanmaken in je account of contact opnemen via de chatfunctie als deze live staat
1.2 Ik probeer jullie te bellen, maar jullie nemen niet op.
Als onze medewerkers, of wijzelf, een klant aan het helpen zijn in de winkel, dan nemen wij inderdaad de telefoon niet op.
Wij geven op dat moment onze aandacht aan de klant die aan het afrekenen is of vragen heeft in de winkel.
U kan dan even later terugbellen, of gebruik maken van onze verschillende communicatiekanalen.
U kan een ticket aanmaken op deze webshop of u kan gebruik maken van de chatfunctie, als deze live is op dat moment.
Een klant verder helpen in de winkel duurt niet altijd heel lang en er is meestal snel iemand beschikbaar.
1.3 Een product is niet in voorraad? Wat is pre-order?
U kan bij elk niet-voorradig product uw e-mailadres achterlaten, zodat u automatisch wordt verwittigd van nieuwe voorraad en u dus dit product kan bestellen.
Een pre-order is een betalende reservering op een toestel dat nog niet uitgebracht is en dus een nieuw product is.
De levertijden kunnen afwijken (vroeger/later), maar worden zo goed als mogelijk duidelijk gecommuniceerd.
Een betaalde pre-order plaatsen wil zeggen dat uw bij de eerste bent die dit nieuwe product ontvangt en dat beschikbare voorraad voorbehouden wordt aan de klanten met een pre-order.
U kan op elk moment uw pre-order annuleren en een terugbetaling ontvangen.
1.4 Bestelling met snijfolies?
Een bestelling met snijfolies (grote formaten, grote hoeveelheiden) vragen een levertijd van 4 tot 6 extra werkdagen.
Ondanks dat wij veel in voorraad hebben, kan het zijn dat wij bijvoorbeeld geen 10 meter Holographic blauw op voorraad hebben. Dan moeten wij dit ook doorbestellen bij onze leverancier.
De levertijden zijn maximum levertijden, maar hier moet toch rekening mee gehouden worden als u deze extra levertijd ziet bij het product.